luni, 14 iunie 2010

Africana

Vi s-a intamplat vreodata ca cel pe care il idolatrizati in urma cuuu..hai sa zicem doua ore,gratie unei intamplari amuzante si totusi jenante,sa vi se para un clovn tampit?Daca da,ce ati simtit dupa?Eu am simtit o mare usurare si o senzatie de bine nemaitraita pana atunci.Mai intai am simtit ca ma prabusesc,odata cu parerile mele de pana atunci,care se dovedeau a fi false,intr-o disperare neinteleasa,cuprinsa de scarba fata de respectiv(ul)/(a) si de mine.Si pe la jumatatea drumului rapid in jos,m-am vazut intr-o vitrina de pe strada,si am observat ca sunt doar eu.Nici urma de el/ea.Urmatoarea reactie?”Ha,ha!”.E viata mea,si el/ea e doar un episod neinspirat,o umbra stearsa care trece prin ea si pleaca.E alegerea mea.E refuzul meu.Pot sa o alung la fel de usor precum pot sa o si includ.Asta e probabil cel mai frumos dar pe care ni l-a facut cel care ni le-a dat si pe restu’(..dupa muzica rock).Libertatea de a te schimba cand vrei,de a arunca o privire prea insistenta,o coincidenta tulburatoare,o mica alunecare nevoita si observata de toti cei din jur,la primul cos de gunoi de pe strada.E mai greu la cosurile alea mari care au aparut acum,pentru ca te opresti intrigat in fata „hartie ,sticla alba,sticla verde..” si te gandesti de ce nu au inclus sub „hartie,sticla alba, sticla verde..” si „umilinta,dezamagire,dezgust..”...lumea se schimba frecvent.La fel ca un slide.Dar tu?Tu ramai acelasi.Sprijinit de un zid,cu o privire nepasatoare,te uiti,te uiti,asculti,asculti,taci,taci..Iti lasi usor capul pe spate,pana cand parul moale si ud ti se strecoara cu o usurinta de invidiat,pe pielea goala..Si apoi ii deschizi,si vezi cerul.Neschimbat.Rebel.Independent.La fel ca tine.Si zambetul tau este binevenit.Si atunci,cand iti indrepti ceafa,mii de capete sunt intoarse spre tine cu remarca „-Tu sigur nu te potrivesti aici.Mai bine pleci.”.Si pleci.Dezamagit? Niciodata!Visator,cu vantul fluturandu-ti prin plete,parasesti scena unei reclame.

Ideea e ca data viitoare cand te simti ca un ratat,stiind ca ai facut ceva gresit,stiind ca ceva frumos s-a stricat,nu te mai simti..Realizeaza before it’s too late ca esti un mancator de ciocolata,iar ei sunt doar niste ambalaje de Africana, aruncate pe jos de ghici cine? si luate de vant. Ai mancat tot ce ai putut din ele,pentru ca esti dependent.Dar tot gretoase au fost. Si tot gretoase vor ramane,pana data viitoare..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu