luni, 14 iunie 2010

Dor de Vama...

Hei!Iata-ma intoarsa din Vama,acum 3 saptamani,dar sentimentele mele pentru locul ala sunt la fel de vii si de arzatoare.Iata ca gasisem si eu un loc care ma reprezenta,un loc in care ma simteam bine,un loc pe care imi doream sa nu il mai parasesc niciodata..pe scurt,drogul perfect pentru mine..Apoi am redus doza, intorcandu-ma la Bucuresti si apoi am fost internata la dezintoxicare,adica m-am intors acasa.Stiti cum sunt primele saptamani acasa dupa o plimbare reusita.. Bajbai drogat pe holurile spitalului care il urasti atat de mult,ametit de prea multe medicamente,care se zbat sa iti ia durerea cu mana,si odata cu ea dorul si amintirile..si te izbesti drogat de medicamente de peretii albi care nu iti spun nimic,dupa care lesini..si am lesinat.Si cand m-am trezit,eram afara.Scapasem. Mai exact ,ma obisnuisem cu noua mea ambianta.Modul in care oamenii se adapteaza la orice,atat de usor.Iata un lucru semnificativ pentru care sa ii pretuiesti,poate singurul..
Noaptea tarziu pe plaja,plutind ca un inger sedat de valurile verzi...cu mintea in priza,privind la stele cum ma vegheaza(plagiez din travka)..visatoare pe ritmuri de „Nothing else matters”si Red Hot..miscandu-mi gratios trupul greoi... mangaiata de firele sensibile de nisip,leganandu-ma sub adierea mangaietoare a unui vantstrain,neinsemnat,neobservat.. simtindu-ma ca un spic de grau intr-un lan miscator si verde,plin de prospetime si totusi emanand ceva vechi,foarte vechi..emanand faptul ca distractia si voia buna domneau acolo de veacuri..iata de ce imi lipseste vama veche..pana si numele ei imi da dreptate..Oricine se simtea unic acolo..oricine,chiar si ultimul nimeni simtea toate reflectoarele orientate asupra lui,se simtea ca un „star dancing under stars”..nu eu ma miscam ci lumea se misca in jurul meu,mai frumoasa si mai stralucitoare..simteam ca daca ma opresc lumea se va opri cu mine,si apoi cu o miscare a mainii mele,sau cu o tulburare a firelor de nisip,isi va reincepe ritmul ametitor in care jucam rolul principal..cine nu simte asta in vama nu are ce cauta acolo..Stiam ca in spate aveam marea care ma veghea ca o mama grijulie..in orice alt loc simt cum lumea lupta impotriva mea si nu ma lasa sa o modelez dupa pofta mea...pe scurt as zice : „I had a blast!”.But all the good things must have an end,cause if they would last forever,they would become boring". Oricum m-am intors acasa schimbata,cu alte ganduri,mai noua,mai schimbata,mai buna,mai aproape de ce vreau sa fiu,mai fericita...B-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu