luni, 14 iunie 2010

Black Ice Tour

Sunt in vacanta,in stare de repaus,si intru incet incet in amortire totala,in uitare dementiala,privind cum cad de sus fulgii mari peste mine..si totusi,un gand razbate prin ceata : Black Ice Tour.In ciuda numelui inghetat,sintagma asta e ca o vapaie nestinsa in inima mea iar in minte imi suna o singura fraza,asociata cu bataile dese ale inimii : primul meu concert rock. Imi imaginez deja o scena imensa..reflectoare care scuipa jeturi de lumina peste mine..o multime care se zbate...si la un moment dat,apare dintr-un colt al scenei..un papagal mic,chel si gras,care incearca cu disperare sa-si schimonoseasca expresia fetei.Si cu o nesimtire care transforma intreaga gloata cuprinsa de flacari in criminali in serie,deschide lenes gura plina de bale si caraie putin ragusit : -Imi pare foarte rau,concertul s-a anulat.Solistul a baut prea mult si este acum la spital.Va puteti recupera banii de pe bilete la ghiseul de la iesire. Dupa care coboara de pe scena vesel si linistit,fara nicio grija,in fluieraturile si injuraturile publicului scandalizat : „-Cum adica?Nu mai vin?” „-Stai putin,am inteles eu gresit?” „-Astia glumesc?Nu?Baga-mi-as!”. Si dupa asta,ei bine,te intorci fucked up acasa,cu o senzatie atat de naspa, pentru ca tot ce ai visat pana acum,focul amarat la care ai adaugat cate un strop de benzina zilnic,si care in ziua cea mare luase amploare,s-a stins brusc,tampit din cauza unui papagal care a scuipat inconstient peste el.Si ce poti sa faci?Ce ai putea sa faci?Poti sa injuri pana te lasa vocea,poti sa bei pana la coma,poti sa te duci si sa te...dar asta e tot.Si te mai uiti o data in urma si vezi cum strang aia scena,cum sting luminile si cum se caca pe tot ce a fost mai important pentru tine in ultimele luni.Si ii urasti,ii urasti foarte tare,la fel de tare cum iti urasti si faptul ca tara ta nu e putin mai importanta decat deloc in lume...si ai repetat si versurile pana sa pleci de acasa..si berea ascunsa in fundul rucsacului s-a incalzit deja..si mai incepe si ploaia exact la tanc cat sa ajungi acasa ca un caine plouat,desi ai plecat luminos si plin de ranjet ca un zeu de acasa.Si taraie telefonul : „-Unde esti,ba?Hai ba o la bere ce dracu’ ca cica au anulat astia concertu’.Ai dracu’ ce face faima asta din om!Vii sau nu?Hai ba nu fi prost ca platesc io.Aaa?Ce zici?..cum vrei..”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu